Veelgestelde vragen!


Vind hier het antwoord voor je vraag!
Staat jou vraag er niet tussen, u kunt altijd contact opnemen met een van onze medewerkers. 

Contact

Meest gestelde vragen.


Advies op maat?

Wij helpen u graag bij het vinden van het juiste gereedschap, beschermingsmiddelen of accessoires. Vertel ons wat u wilt doen en wij denken graag mee over de juiste aanpak en de juiste tools en middelen daarvoor. Wij reageren binnen 2 uur op uw vraag.
 

Stuur ons een E-mail

Service & Reperatie
 

Is er iets kapot of is er iets versleten? Wij helpen u graag verder en vinden voor u de juiste reserveonderdelen of repareren deze indien nodig voor u. In onze werkplaats kunnen wij de meeste reparatiewerkzaamheden zelf uitvoeren. Daarnaast hebben wij de meeste reserveonderdelen op voorraad, zodat u nooit lang hoeft te wachten..

Contact  

Ophalen voor bezorging?

Bestellingen kunnen worden afgeleverd of opgehaald in het Technotrading-magazijn. Indien u de bestelling liever zelf ophaalt, bent u de hele dag welkom. Onze afhaalbalie is geopend van 08:00 tot 17:00 uur. Als u vooraf belt, zorgen wij ervoor dat de bestelling klaar staat

Bestellingen kunnen opgehaald worden op het onderstaande adres : 

Koolhovenstraat 19/21
3125 BT  SCHIEDAM

Verzendservice van Technotrading & DHL

Wij bezorgen de bestellingen twee keer per dag met eigen transport in de regio Rotterdam. Onze chauffeur start om 10.00 en 15.00 uur zijn ronde vanuit het magazijn in Schiedam en levert vervolgens de bestellingen in logische volgorde af op het gewenste adres.

Voor bestellingen buiten de regio Rotterdam maken wij gebruik van DHL. Deze kunnen wij dagelijks versturen. Indien de bestelling voor 14.00 uur binnen is, zorgen wij ervoor dat deze dezelfde dag nog met DHL wordt verzonden. Op verzoek maken wij ook gebruik van andere vervoerders en dit kan ook geboekt worden met de betreffende rekening van de klant.

Heeft u geen orderbevestiging ontvangen?

 Heeft u na het plaatsen van uw bestelling geen orderbevestiging ontvangen? Controleer dan eerst uw spam- of ongewenste e-mailmap. Soms worden automatische e-mails daar per ongeluk gefilterd.

Als de bevestiging daar niet te vinden is, neem dan contact met ons op via [email protected] of bel op 010 262 0844. 

Vermeld hierbij:
De datum en het tijdstip van uw bestelling
Het e-mailadres waarmee u de bestelling heeft geplaatst
Eventueel het bestelnummer (indien bekend)

Wij controleren uw bestelling en sturen de bevestiging indien nodig opnieuw toe.

Kan ik mijn bestelling laten leveren op een ander adres?

Heeft u een verkeerd adres ingevuld of zijn uw plannen gewijzigd? Nadat u de bestelling heeft geplaatst, is het in de meeste gevallen niet meer mogelijk om uw adres te wijzigen, maar dit kan per koerier verschillen. Als u wel de mogelijkheid heeft om het adres te wijzigen, vindt u de instructies hiervoor in de e-mail van de koerier en in de Track & Trace-code. Indien de bestelling via onze Technotrading chauffeur wordt afgeleverd, neem dan telefonisch contact met ons op.

Wat gebeurt er met uw bestelling als u niet thuis bent?

De DHL-bezorger biedt de bestelling aan op het afleveradres. Indien u bij de eerste bezorgpoging niet aanwezig bent, ontvangt u hiervan een melding. Dit kan door middel van een briefje in de brievenbus, via Track & Trace of per e-mail. DHL laat u dan weten waar de bestelling zich bevindt en wanneer deze kan worden opgehaald bij een DHL afhaalpunt..

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra uw pakket bij DHL is aangemeld, ontvangt u per e-mail een verzendbevestiging met een DHL Track & Trace code, waarmee u de zending kunt volgen.

Kan ik mijn bestel- en/of afleveradres nog wijzigen?

Heeft u een bestelling geplaatst en wilt u deze toch wijzigen? Helaas is dit niet meer mogelijk via de webshop. Indien wij de artikelen nog niet verzonden hebben, kan het bestel- of afleveradres nog gewijzigd worden. Neemt u dan telefonisch contact met ons op, dan kunnen we samen kijken hoe we de bestelling het beste voor u kunnen aanpassen
.

Tevredenheidsgarantie en retourneren​

De koper heeft een tevredenheidsgarantie voor een periode van twee weken na levering van de producten. Tijdens deze termijn zal de ontvanger zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in de mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of het product naar verwachting en specificaties functioneert. Indien de koper gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele staat in de originele verpakking retourneren aan Technotrading Schiedam BV.

Heeft u een klacht?

Het spijt ons dat u een klacht heeft. Wij lossen dit graag samen met u op. U kunt ons een e-mail sturen of contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen u dan graag verder met het oplossen van de klacht. Zorg ervoor dat u altijd een ordernummer bij de hand heeft of vermeld dit in de e-mail, samen met uw gegevens. Zo kunnen wij u sneller van dienst zijn.

 Contact