Veelgestelde vragen!


Vind hier het antwoord op je vraag! 
Zit je antwoord er niet tussen, neem gerust contact met ons op en we helpen je graag verder!

Contact

Veelgestelde vragen


Advies op maat? 

Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste gereedschappen, beschermingsmiddelen, accessoires of technische verbruiksmiddelen. Vertel ons wat u wilt doen en wij denken graag mee over de juiste aanpak en de juiste gereedschappen en middelen voor die werkzaamheden. We reageren op uw aanvraag binnen
2 uur.  

Stuur ons een e-mail

Service & Reparatie

Gaat er iets kapot of is er iets versleten? Wij helpen u graag en zoeken voor u de juiste reserve onderdelen of indien nodig repareren het voor u. In onze werkplaats kunnen wij de meeste reparatie werkzaamheden zelf uitvoeren. Daarnaast hebben we de meeste reserveonderdelen op voorraad zodat u nooit lang hoeft te wachten. 

Contact  

Ophalen of bezorgen? 

Bestellingen kunnen afgeleverd worden, dit doen we met eigen vervoer in groot Rotterdam en met DHL voor adressen daarbuiten. Bestellingen kunnen ook opgehaald worden bij het magazijn van Technotrading. Indien je de bestelling liever zelf komt ophalen dan ben je de gehele dag welkom. Vanaf 08:00 tot 17:00 uur is onze afhaalbalie open. Als je van tevoren belt zorgen we dat de bestelling alvast klaar ligt. 

Bestellingen kunnen op onderstaand adres opgehaald worden: 

Koolhovenstraat 19/21
3125 BT  SCHIEDAM

Bezorgdienst Technotrading & DHL 

Wij leveren de bestellingen twee maal per dag met eigen vervoer in regio Rotterdam. Onze chauffeur start om 10.00 uur en om 15:00 uur met zijn ronde vanaf het magazijn in Schiedam en levert de bestellingen dan in logische volgorde op het gewenste adres. 

Voor de bestellingen buiten de regio Rotterdam gebruiken wij DHL. Wij kunnen dit dagelijks opsturen. Indien de bestelling voor 14:00 uur is ingestuurd zorgen wij dat deze dezelfde dag nog door DHL verstuurt wordt. Op verzoek gebruiken we ook andere vervoerders en kan dat eventueel ook met het betreffende account van de klant geboekt worden. 

Geen orderbevestiging ontvangen?

Heeft u de spam filter al gecontroleerd? Het kan zijn dat de orderbevestiging in de spam terecht is gekomen. Heeft u meer dan 1 uur geleden besteld en geen orderbevestiging ontvangen per mail? Neem dan contact op met de klantenservice. Samen controleren we de bestelling en zorgen we ervoor dat het alsnog in orde komt. 

Kan ik mijn bestelling nog op een ander adres laten bezorgen?

Heeft u een verkeerd adres ingevuld of zijn uw plannen gewijzigd? Zodra u de bestelling heeft geplaatst is het in de meeste gevallen niet meer mogelijk om uw adres nog te wijzigen, maar dit kan per koerier verschillen. Mocht u wel de mogelijkheid hebben het adres te wijzigen, dan vind u de instructies hiervoor terug in de e-mail van de koerier en in de Track & Trace code. Wordt de bestelling via onze Technotrading chauffeur bezorgd, neem dan telefonisch contact met ons op. 

Wat gebeurt er met je bestelling als je niet thuis bent?

De bezorger van DHL biedt de bestelling aan op het afleveradres. Mocht je niet aanwezig zijn tijdens de eerste bezorgpoging, dan ontvang je hiervan een notificatie. Dit kan door middel van een briefje in de brievenbus, via de Track & Trace of via email. DHL laat dan weten waar de bestelling is en wanneer het opgehaald kan worden bij een afhaalpunt van DHL.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je pakket is aangemeld bij DHL, ontvangt je een verzendbevestiging per e-mail met een DHL Track & Trace code, waarmee je de zending kunt volgen. 

Kan ik mijn bestelling en/of afleveradres nog wijzigen?

Heeft u een bestelling geplaatst en wilt u deze toch nog aanpassen? Dit kan helaas niet meer via de webshop. Mochten we de artikelen nog niet verzonden hebben, dan kan de bestelling of afleveradres nog gewijzigd worden. Neem telefonisch contact met ons op, dan kunnen we samen kijken hoe we de bestelling het beste voor u kunnen aanpassen naar wens. 

Tevredenheidsgarantie & retourneren

Gedurende een periode van twee weken na levering van de producten heeft de koper een tevredenheidsgarantie. Tijdens deze termijn zal de ontvanger zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is ter beoordeling of het product functioneert conform de verwachting en specificaties. Indien koper van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk  - in de originele staat in de originele verpakking aan Technotrading Schiedam BV retourneren.

Heeft u een klacht?

Wat vervelend dat u een klacht heeft. We lossen dit graag samen met u op. U kunt ons een e-mail sturen of contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen u dan graag verder met oplossen van de klacht. Zorg ervoor dat u altijd een ordernummer bij de hand heeft of deze in de e-mail vermeld, samen met uw gegevens. Zo kunnen we u sneller van dienst zijn. 

 Contact